Rumah Taman Mengkibol Kluang

Saya juga membesar dan bersekolah di sini jadi kawasan ini amat dekat di hati saya. Masih di Taman Laut Mersing Pulau Tengah amat terkenal dengan sebuah pusat peranginan yang dinamakan Batu Batu.


Taman Mengkibol Kluang

Parti MCA juga telah meletakkan saya di sini jadi saya akan melaksanakan.

. Ia menjadikannya sebagai taman agro-pelancongan terbesar di dunia dengan keluasan 813 hektar. Seni bina resort ini yang berasaskan rumah kampung Melayu amat sesuai bagi para ibu bapa membawa keluarga mereka untuk bercuti di sini sambil menikmati pemandangan laut yang indah. Saya memang berasal dari Mengkibol dan menetap di Taman Delima Kluang.

Taman Pertanian Malaysia juga telah dinaik taraf menjadi Taman Botani Negara Shah Alam di zaman beliau menjadi Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Malaysia. Kos sebanyak RM141 juta telah diluluskan oleh Jemaah Menteri pada tahun 2007 yang lalu.


Taman Mengkibol Kluang House Trovit


Taman Mengkibol Kluang House Trovit


Mengkibol

No comments for "Rumah Taman Mengkibol Kluang"